Poradnik - Google i skuteczne pozycjonowanie Wałbrzych - O optymalizacji stron

pozycjonowanie stron wałbrzych

edytuj kod w internetowej encyklopedii

Żeby przeciwdziałać temu, stosuje się wyszukiwarki, w których na szczycie list pojawiają się strony, do których odnosi się najwięcej stron

Dodane: 27-11-2018 07:14
Poradnik - Google i skuteczne pozycjonowanie Wałbrzych - O optymalizacji stron pozycjonowanie stron wałbrzych
dotyczących danego zapytania.
Tak więc stronę uważa się za odpowiadającą zapytaniu „britney spears”, jeśli wiele stron na temat „britney spears” do niej linkuje. Strona porno z nagimi zdjęciami Britney, niezależnie od własnej treści i niezależnie od całkowitej liczby linków (głównie z innych stron porno) na nią, nie będzie w ten sposób uznana za związaną z tematem. Natomiast jeśli zada się zapytanie „britney spears nude”, strona ta zostanie uznana za istotną, ponieważ linkuje na nią wiele stron o tematyce „nude”.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wyszukiwarka_internetowa


Czym są słowa kluczowe w pozycjonowaniu?


Słowo kluczowe w pozycjonowaniu, inaczej keyword z angielskiego, jest to charakterystyczny ciąg znaków stosowany przez wyróżnik, wspomagający proces wyszukiwania danej informacji. W rzeczywistości może być to cała fraza zawierająca kilka wyrazów, przykładowo „sprzedaż samochodów”. Co ciekawe nazwy tej używa się w jej oryginale (keyword) ze względu na zachowanie kompatybilności z przyjętym nazewnictwem w dokumencie HTML. Takie wyrazy są umieszczane w specjalnie wydzielonej sekcji bazy danych wyszukiwarki, co pozwala zwiększyć szansę znalezienia tej konkretnej strony przez użytkowników wyszukiwarki. To osoba odpowiadająca za dokument decyduje o tym, jakie elementy są istotne dla strony. Dla właściwego scharakteryzowania strony wystarcza kilka określeń.


W 2012 roku polski psycholog Michał

W 2012 roku polski psycholog Michał Kosiński wykorzystał metodę OCEAN, czyli opartą na teorii wielkiej piątki metodę badania osobowości. Pomimo że sama metoda powstała w latach osiemdziesiątych ubiegłego stulecia o tyle, aby trafnie określić profil osobowościowy danej osoby, wymagane było udzielenie odpowiedzi na dziesiątki pytań. Rewolucyjność w badaniach Kosińskiego polegała na tym, że jako pierwszy wykorzystał metodę OCEAN w analizie profilu w mediach społecznościowych, a dokładniej na Facebooku. Udowodnił, że analizując treść polubionych przez osobę treści, można trafnie określić jakim typem osobowości jest.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing